Toto sú spôsoby, ako ponúkať najlepší zákaznícky servis

Podnikám niekoľko rokov a konkurencia je čoraz väčšia, vynaliezavejšia. Aby človek uspel, musí sledovať nielen najnovšie trendy vo svojom odbore musí navyše pre zákazníka ponúkať

kancelářské potřeby

  • Prijateľné ceny
  • Kvalitné služby
  • Záručný a pozáručný servis

Na tento účel máme vyhradené hlavné ciele našich pravidelných porád a stretnutí. Zamestnávam 15 ľudí. Dve pracovné čaty chodia k zákazníkom na montáž a dvoch samostatných pracovníkov máme na záručný a pozáručný servis. Cenotvorbu ponúkaného výrobku mám na starosti ja. V predajni mám fundovaného odborníka, schopného detailne informovať o ponúkanom produkte a schopného okamžite vykonať cenovú kalkuláciu materiálu a prác.
Prácu dokáže vykonať veľa firiem, moja ale bojuje o zákazníka starostlivosťou o neho. Už prvá návšteva u nás vo firme je v priateľskom duchu pri káve a čaji s množstvom presných informácii a s ochotou.
Ak zákazníka získame musí nasledovať :

  • Práca odvedená v presne dohodnutom termíne- bez akýchkoľvek zmien z našej strany
  • Čistota prevedenej práce bez znečistenia bytu je samozrejmosťou
  • Po týždni od odovzdania práce nasleduje moja návšteva k zákazníkovi s cieľom zistiť spokojnosť s prevedenými prácami
  • Raz ročne si pracovník určený na záručný a pozáručný obvolá všetkých zákazníkov a dohodne si termín stretnutia. Na mieste prevedie kontrolu výrobku. Zaujíma sa o skúsenosti s výrobkom a prípadne hneď odstráni drobné nedostatky. Mazanie kovaní a ochranný náter izolácie poskytujeme zadarmo

ředitel
Montujeme plastové okná a chýr o našich službách po montáži sa šíri najviac. Vďaka tomu k nám prichádzajú noví zákazníci.
Väčšina z nich už od dverí vraví, že idú k nám preto, lebo my pre ich susedu robíme maximum a je spokojná, kým druhá suseda, ktorej robila okná lacnejšia poľská firma plače, lebo okná sa zdeformovali, ťahá okolo tesnenia a nevie sa nikomu z poľskej firmy dovolať.