Toto sú spôsoby, ako ponúkať najlepší zákaznícky servis


Podnikám niekoľko rokov a konkurencia je čoraz väčšia, vynaliezavejšia. Aby človek uspel, musí sledovať nielen najnovšie trendy vo svojom odbore musí navyše pre zákazníka ponúkať

kancelářské potřeby


 Na tento účel máme vyhradené hlavné ciele našich pravidelných porád a stretnutí. Zamestnávam 15 ľudí. Dve pracovné čaty chodia  k zákazníkom na montáž a dvoch samostatných pracovníkov máme na záručný a pozáručný servis. Cenotvorbu ponúkaného výrobku mám na starosti ja. V predajni mám fundovaného odborníka, schopného detailne informovať o ponúkanom produkte a schopného okamžite vykonať cenovú kalkuláciu materiálu a prác.

Prácu dokáže vykonať veľa firiem, moja ale bojuje o zákazníka starostlivosťou o neho. Už prvá návšteva u nás vo firme je v priateľskom duchu pri káve a čaji s množstvom presných informácii a s ochotou.

Ak zákazníka získame musí nasledovať :


  • Práca odvedená v presne dohodnutom termíne- bez akýchkoľvek zmien z našej strany

  • Čistota prevedenej práce bez znečistenia bytu je samozrejmosťou

  • Po týždni od odovzdania práce nasleduje moja návšteva k zákazníkovi s cieľom zistiť spokojnosť s prevedenými prácami

  • Raz ročne si pracovník určený na záručný a pozáručný obvolá všetkých zákazníkov a dohodne si termín stretnutia. Na mieste prevedie kontrolu  výrobku. Zaujíma sa o skúsenosti s výrobkom a prípadne hneď odstráni drobné nedostatky. Mazanie kovaní a ochranný náter izolácie poskytujeme zadarmo

ředitel

Montujeme plastové okná a chýr o našich službách po montáži sa šíri najviac. Vďaka tomu k nám prichádzajú noví zákazníci.

Väčšina z nich už od dverí vraví, že idú k nám preto, lebo my pre ich susedu robíme maximum a je spokojná, kým druhá suseda, ktorej robila okná lacnejšia poľská firma plače, lebo okná sa zdeformovali, ťahá okolo tesnenia a nevie sa nikomu z poľskej firmy dovolať.

Ohodnoťte příspěvek